2011. szeptember 3., szombat

III.fejezet

 Semmi.Nem történt semmi.
Nagyira néztem,de ő békésen szunyókált.
-Biztos,hogy nem a föld az én elemem-mondtam halkan.
Felálltam s el mentem a gyertyáig.Fölé hajoltam.Éreztem ahogy a gyertya lángja melengeti arcomat.Ez is elég átlagos-gondoltam.
A víz következett .Mindkét kezem bele raktam a vízbe.Éreztem,hogy az energia szétáramlik a testemben.Nyugtató,hűvös,csodálatos érzésem támadt.A víz kecsesen jött s  a kezem 
vonalát követte.
-Ez az-kiáltottam nagy örömömben-Ez az én elemem.A víz!!!
 Teljesen belefeledkeztem az idomításban,mikor valaki kopogtatott az ajtón.A nagyira néztem,de ő még aludt.-Nekem kell kinyitnom...-sóhajtottam.Lerohantam a lépcsőn,mert azt hittem,hogy valamelyik barátom jött utánam miután csak úgy kiugrottam a medencéből-sajnos csalódnom kellett :az ajtóban egy öreg ember állt.
-Jó napot-köszöntem-segíthetek valamiben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése